Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/fs2/13/likkojen/public_html/lenkki2017/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1234

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/fs2/13/likkojen/public_html/lenkki2017/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1271

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/fs2/13/likkojen/public_html/lenkki2017/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1275

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/fs2/13/likkojen/public_html/lenkki2017/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1300

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/fs2/13/likkojen/public_html/lenkki2017/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3076

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/fs2/13/likkojen/public_html/lenkki2017/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3083

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/fs2/13/likkojen/public_html/lenkki2017/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3096
10 vinkkiä hyvään juoksutekniikkaan | Likkojen lenkki

Iskelmä

Facebook Instagram

In English På Svenska

10 vinkkiä hyvään juoksutekniikkaan

1. Pidä pääsi pystyssä. Silmiesi pitäisi kohdistua pisteeseen muutaman metrin päässä sinusta.
2. Keskitä olkapääsi ja pidä ryhtisi suorana. Pyöristetyt tai edestakaisin liikkuvat olkapäät eivät kuulu hyvään tekniikkaan.
3. Kiinnitä huomiota käsivarsiisi. Niiden pitäisi liikkua vaivattomasti edestakaisin kapeassa 8-kuviossa.
4. Taivuta kyynärpääsi 90 asteen kulmaan, jotta kyynärvarret ovat samansuuntaiset maan kanssa.
5. Purista kätesi löysiin nyrkkeihin äläkä tartu peukaloihisi muilla sormilla.
6. Hengitä helpommin pitämällä ylävartalosi suorana, jolloin pallea saa liikkua kunnolla. Voit myös vähentää alaselkään kohdistuvaa rasitusta tällä asennolla sen sijaan, että nojaisit eteenpäin, taaksepäin tai retkottaisit huonossa asennossa.
7. Pidä lantiosi keskitettynä ja suorana heijastaen olkapäidesi asentoa.
8. Vältä nostamasta polviasi liian korkealle. Jos teet niin, riski loukata nilkkasi tai polvesi kasvaa.
9. Liikuta jalkojasi sulavassa liikkeessä jalkaterät eteenpäin suunnattuna. Jalkojesi pitäisi laskeutua jokaisella askeleella suoraan lantiosi alle.
10. Älä sekoita juoksutekniikkaa ja –tyyliä. Näiden tekniikoiden pitäisi rekisteröityä osaksi omaa tyylisiä tavalla, jossa on järkeä sinulle. Juoksijat yrittävät liian usein imitoida voittavaa kilpailijaa kiinnittämättä huomiota siihen, kuinka he käyttävät tekniikoita ehkäistäkseen vammoja.

Lähde: Ehow.com

Seuraa lenkkiä Facebookissa